Comlink | Implementatie

Begeleiding applicatie op locatie

Installatie

De installatie van de BOP applicatie wordt verricht door middel van een vaste structuur. Standaard richten wij BOP zodanig in dat de functionaliteiten getest zijn en de applicatie gereed is voor gebruik. Deze standaard instellingen baseren wij op onze ruime ervaring en de wensen die u kenbaar heeft gemaakt. 

Lancering

In de volgende fase in het implementatietraject worden de verschillende onderdelen aangemaakt en de gegevens ingevuld. Een belangrijk aspect hierbij is dat alle stappen goed en volledig worden doorlopen. Door onze technische achtergrond, ruime ervaring en oplossingsgerichte denkwijze, denken wij met u mee hoe BOP het beste ingepast kan worden in uw bedrijfsvoering. De BOProadmap (zie voorbeeld), gebruik van borging (PDCA) zijn beproefde instrumenten, wordt hierbij ingezet. Een ervaren medewerker van ons komt bij u op locatie om uitleg te geven over alle onderdelen, en om u te ondersteunen bij het werken met BOP.

Administratieve ondersteuning

De implementatie van een applicatie zoals BOP brengt veel werk met zich mee. Er moeten stamgegevens ingevoerd worden en een preventief onderhoudsplan opgezet worden. Wij kunnen u hierbij helpen en kunnen u administratieve ondersteuning aanbieden. Een van onze medewerkers ondersteunt u dan op locatie bij deze werkzaamheden. Het tarief dat wij voor deze werkzaamheden hanteren is zeer aantrekkelijk en zorgt voor een soepele implementatie.

Ondersteuning applicatie op afstand

Ook onze eigen organisatie is ingericht op een optimale dienstverlening. Dit houdt in dat wij over de flexibiliteit beschikken ons aan te passen aan de beschikbaarheid van onze klant. Doordat wij internationaal werken hebben wij regelmatig contact met klanten in het buitenland, van Azië tot aan Zuid Amerika. Hierdoor zijn wij er aan gewend om niet alleen binnen reguliere (Nederlandse) kantoortijd ondersteuning te geven. Bij deze vorm van ondersteuning maken wij gebruik van moderne hulpmiddelen als Skype, TeamViewer, WhatsApp en WeTransfer. 

Ondersteuning is mogelijk in het Nederlands, Engels en Spaans.

Nieuwsgierig geworden?

Benieuwd naar praktijk situaties? Lees dan verder hoe BOP, BOP Stock en myBOP in de praktijk toegepast worden.

 informatie

Bent u op zoek naar software voor uw technische dienst?
Vul uw gegevens in en wij nemen contact met u op!

Bel ons

Gelijk antwoord op uw vragen?
Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 9:00 tot 17:00 uur.

(0318) 616286

HELPDESK

Onze helpdesk is beschikbaar voor alle gebruikers
met een onderhoudsovereenkomst.