Implementatie

Comlink | Implementatie

BOP implementatie op maat!

Begeleiding op locatie

Na installatie van de BOP applicatie kunt u er voor kiezen om direct zelf aan de slag te gaan. Standaard richten wij BOP namelijk zodanig in dat de applicatie gereed is voor gebruik. Deze standaard instellingen baseren wij op onze ruime ervaring en de wensen die u kenbaar heeft gemaakt. 

Als op enig moment in het implementatietraject, blijkt dat ondersteuning bij u op locatie nodig is, dan kunnen wij dit voor u verzorgen. Een ervaren medewerker van ons komt bij u op locatie. Door onze technische achtergrond, ruime ervaring en oplossingsgerichte denkwijze, denken wij met u mee hoe BOP het beste ingepast kan worden in uw bedrijfsvoering. Een belangrijk aspect hierbij is dat alle stappen goed en volledig worden doorlopen. Een roadmap (zie voorbeeld), gebruik van borging (PDCA) zijn beproefde instrumenten, die wij in kunnen zetten als dit nodig is.

Administratieve ondersteuning

De implementatie van een applicatie zoals BOP brengt veel werk met zich mee. Er moeten stamgegevens ingevoerd worden en een preventief onderhoudsplan opgezet worden. Wij kunnen u hierbij helpen en kunnen u administratieve ondersteuning aanbieden. Een van onze medewerkers ondersteunt u dan op locatie bij deze werkzaamheden. Het tarief dat wij voor deze werkzaamheden hanteren is zeer aantrekkelijk en zorgt voor een soepele implementatie.

Ondersteuning op afstand

Ook onze eigen organisatie is ingericht op een optimale dienstverlening. Dit houdt in dat wij over de flexibiliteit beschikken ons aan te passen aan de beschikbaarheid van onze klant. Doordat wij internationaal werken hebben wij regelmatig contact met klanten in het buitenland, van Azië tot aan Zuid Amerika. Hierdoor zijn wij er aan gewend om niet alleen binnen reguliere (Nederlandse) kantoortijd ondersteuning te geven. Bij deze vorm van ondersteuning maken wij gebruik van moderne hulpmiddelen als Skype, TeamViewer, WhatsApp en WeTransfer. 

Ondersteuning is mogelijk in het Nederlands, Engels en Spaans.

Nieuwsgierig geworden?

Benieuwd naar praktijk situaties? Lees dan verder hoe BOP, BOP Mobile en myBOP in de praktijk toegepast worden.

Vrijblijvende info

Waar wilt u een oplossing voor?
Vul uw gegevens in en wij nemen contact met u op!

Bel ons

Gelijk antwoord op uw vragen?
Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 9:00 tot 17:00 uur.

(0318) 616286

HELPDESK

Onze helpdesk is beschikbaar voor alle gebruikers
met een onderhoudsovereenkomst.