Onderhoudscontract en helpdesk

Comlink | Onderhoudscontract en Helpdesk, nieuwe versies van BOP Asset Management Software en support

Gaat u ook voor het gemak en de zekerheid van een onderhoudscontract en helpdesk?

Onderhoudscontract

Bij de aanschaf van BOP Asset Management Software kunt u tevens een onderhoudscontract afsluiten. Op basis van feedback van onze gebruikers, ontwikkelingen in de markt, nieuwe inzichten en (veranderende) wettelijke eisen zijn wij voortdurend bezig onze software up-to-date te houden. Met een onderhoudscontract bent u verzekerd van de laatste versies van de BOP, BOP Mobile en myBOP.

Helpdesk

Gebruikers met een onderhoudscontract hebben tevens recht op ondersteuning. Onze helpdesk staat u graag terzijde bij vragen die ontstaan tijdens het werken met BOP. Dit kan per telefoon, Skype of per e-mail. Vanzelfsprekend zijn wij in staat om uw werkplek op afstand over te nemen, zodat wij direct inzicht hebben op het probleem.

Nieuwsgierig geworden?

Benieuwd naar hoe anderen de samenwerking met Comlink ervaren? Lees dan één van de verhalen in onze cases.

Vrijblijvende info

Waar wilt u een oplossing voor?
Vul uw gegevens in en wij nemen contact met u op!

Bel ons

Gelijk antwoord op uw vragen?
Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 9:00 tot 17:00 uur.

(0318) 616286

HELPDESK

Onze helpdesk is beschikbaar voor alle gebruikers
met een onderhoudsovereenkomst.