Comlink | Onderhoudscontract en Helpdesk
Onderhoudscontract
Bij de aanschaf van BOP Asset Management Software kunt u tevens een onderhoudscontract afsluiten. Op basis van feedback van onze gebruikers, ontwikkelingen in de markt, nieuwe inzichten en (veranderende) wettelijke eisen zijn wij voortdurend bezig onze software up-to-date te houden. Met een onderhoudscontract bent u verzekerd van de laatste versies van de BOP, BOP stock en myBOP.
Helpdesk
Gebruikers met een onderhoudscontract hebben tevens recht op ondersteuning. Onze helpdesk staat u graag terzijde bij vragen die ontstaan tijdens het werken met BOP. Dit kan per telefoon, Skype of per e-mail. Vanzelfsprekend zijn wij in staat om uw werkplek op afstand over te nemen, zodat wij direct inzicht hebben op het probleem.
Nieuwsgierig geworden?
Benieuwd naar praktijk situaties? Lees dan verder hoe BOP, BOP Stock en myBOP in de praktijk toegepast worden.
informatie
Bent u op zoek naar software voor uw technische dienst?
Vul uw gegevens in en wij nemen contact met u op!
Bel ons
Gelijk antwoord op uw vragen?
Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 9:00 tot 17:00 uur.
(0318) 616286
HELPDESK
Onze helpdesk is beschikbaar voor alle gebruikers
met een onderhoudsovereenkomst.