Klantcases & Nieuws

Geen onderdeel van een categorie
Nieuwe Website
25/06/2019

Onze nieuwe website is live, deze zal ook in meerdere talen komen. We hopen dat we met de nieuwe website meer en makkelijker informatie aan bezoekers en onze klanten te kunnen geven over BOP, ons Bedrijfsmiddel Onderhouds Programma. Daarnaast hebben we geprobeerd om ervoor te zorgen dat u makkelijk contact met ons op kan nemen. Als u support nodig heeft of vragen heeft, aarzel niet contact met ons op te nemen.

read more
Geen onderdeel van een categorie
Fiatteren bestelbonnen
25/10/2018

Aan de module ‘Inkoop & Voorraad’ is bij de bestelbonnen een optie tot fiatteren toegevoegd. Per gebruiker kan een maximum bestelbedrag worden aangegeven. Een bestelbon kan pas worden verwerkt (geprint of van status gewijzigd) als deze is gefiatteerd door een persoon met voldoende bevoegdheid. Eventueel kan er een melding via e-mail worden verzonden als een bestelbon gefiatteerd moet worden. Het fiatteren is geheel flexibel in te stellen en is wederom een praktische...

read more
Vrijblijvende info

Waar wilt u een oplossing voor?
Vul uw gegevens in en wij nemen contact met u op!

Bel ons

Gelijk antwoord op uw vragen?
Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 9:00 tot 17:00 uur.

(0318) 616286

HELPDESK

Onze helpdesk is beschikbaar voor alle gebruikers
met een onderhoudsovereenkomst.